Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Πόσο κοστίζει μια μερικη ανακαινιση σπιτιου.



Πληροφορίες για ανακαίνιση μικρής κλίμακας.


Μικρή ανακαίνιση η αν θέλετε μερική ανακαίνιση: στην περίπτωση που ο χώρος μας, απαιτεί να πραγματοποιηθούν ορισμένες εργασίες όπως π.χ. αποκατάσταση επιφανειών τοίχων η αντικατάσταση ειδών υγιεινής κ.α. δηλαδή μικρής έκτασης εργασίες ανακαίνισης τότε αναφερόμαστε σε ανακαίνιση μικρής κλίμακας σε σχέση με μία γενική ανακαίνιση

Το κόστος ανακαίνισης, για τέτοια είδους έργα συνήθως είναι πολύ μικρότερα από το έργο μιας ολικής ανακαίνισης και αυτό γιατί οι αλλαγές και οι εργασίες που περιλαμβάνει είναι πολύ μικρής έκτασης και πολύ συγκεκριμένες.

Οι συνήθεις εργασίες που απαιτούνται στην μερική ανακαίνιση είναι πολύ συγκεκριμένες, το πόρισμα μου αυτό έχει προκύψει από τα έργα που μου έχουν αναθέσει και φέρουν τον τίτλο μερική ανακαίνιση, αφορούν συνήθως την αντικατάσταση επίπλωσης – δηλαδή οικονομική κουζίνα π.χ. με πορτάκια από βακελίτη και την αντικατάσταση ειδών υγιεινής, πλακιδίων στο μπάνιο. Συνήθως πραγματοποιείται και γενικός ελαιοχρωματισμός στο σπίτι έτσι ώστε να κάνουμε αυτό που ονομάζουμε καλό φρεσκάρισμα του σπιτιού μας.


Η γνώμη μου και σε αυτή την περίπτωση, αν έπρεπε να απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό, δηλαδή στο κόστος μερικής ανακαίνισης ανά τετραγωνικό μέτρο τότε θα λέγαμε πως αυτό θα ήταν από 180,00 με 200,00 € περίπου, άρα σε ένα σπίτι που θα ανακαινίσετε με ποιοτικά στάνταρ υλικών και εξοπλισμού μέσης τάξεως, συνολικού εμβαδόν 80 τετραγωνικών θα διαθέσετε περίπου στα 14.000 €. Υπάρχουν τεχνικά γραφεία, στην ευρύτερη αγορά που διαθέτουν υπηρεσίες με τις παραπάνω τιμές, προσωπικά εγώ και η ομάδα μου έχουμε εκτελέσει παρόμοια έργα αλλά ποτέ δεν σταματήσαμε σε αυτό το στάδιο, με τους πελάτες μου, έρχομαι σε αντιπαράθεση όταν μου ζητούν επιπλέον έργα, και βγαίνουν εκτός οικονομικού προϋπολογισμού που οι ίδιοι μου δήλωσαν αρχικά πως μπορούν να διαθέσουν, ουσιαστικά βγαίνουν οι ίδιοι από τις όποιες οικονομικές δυνατότητες είχαν υπολογίσει ενώ εμείς ως ομάδα από την πλευρά μας προσπαθούμε να κρατήσουμε την όποια οικονομική δαπάνη σε χαμηλά νούμερα. 
Πιστεύω, ότι είμαστε υποχρεωμένοι όλοι εμείς,  που βρισκόμαστε στον χώρο της ανακαίνισης και διακόσμησης να προστατεύουμε τους πελάτες μας.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου